Wednesday, October 12, 2005

Elkeen gaan heen op sy eie manier

'n Hele ruk gelede het ek op die volgende storie afgekom wat soos wat ek kon aflei deur die geliefde radio persoonlikheid Fanus Rautenbach bymekaargesit is. Hy het geskerts met die manier wat ons almal eendag gaan doodgaan...

"Ons moet almal eendag sterwe, maar elkeen sterf volgens sy beroep:

Reisigers gaan heen

Die melkman en die posman kom om

Jagters gaan bokveld toe

Kokke steek lepel in die dak

Die horlosiemaker se tyd breek aan

Die valskermspringer ontval ons

Die tuinier word van die gras af gemaak

Die melkboer skop die emmer

Die begrafnisondernemer sien sy gat

Die dominee het die tydige met die ewige verwissel

Die ouderling is ontslape

Die skeidsregter blaas sy laaste asem uit

Dis gradedag vir die student

Die golfspeler is skoonveld

Die dobbelaar is noodlottig beseer

Die bouer is ses voet onder die grond

Die motorband verkoopsman het sy dae verslyt

Die stasie kruier stoot nou Daisies

Die motorkaper is daarmee heen.

Die bankklerk is nie meer met ons nie (banke is mos met ons elke tree van die pad)

Die argeoloog keer tot stof terug

Die skoonmaker is morsdood

Die deurwag is by die poorte

Die chirurg se hart het gaan staan

Die elektrisiën se liggie word uitgedoof

"Die rekenaarprogrammeerder het gehang" - hierdie een het ek bygevoeg!!

Die koster het die doodsklokke hoor lui

Die kleremaker se draadjie word geknip

Die politikus rus in vrede

Die skrynwerker maak dit nie

Die dief is van die lewe beroof

Die atleet het dood neergeslaan

Die motorwerktuigkundige het die gees gegee

Die renjaer se lewe het by hom verbygeflits

Die oogkundige het sy oë gesluit

Dit is klaarpraat met die dosent

Die regter se oordeelsdag breek aan

Die teoloog het sy Moses teëgekom

Die geoloog word ter aarde bestel

Die dromspeler is op slag dood

Die slagter het die spit afgebyt"


Dit was en bly vir my nogsteeds baie besonders dat ons in Afrikaans soveel verskillende maniere het van doodgaan....

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings