Friday, June 01, 2007

Sydney is pragtig

Ons het vandmiddag op die ingewing van die oomblik besluit om die pad te vat Sydney middestad toe. Ek tog ry te lekker rond met my Navman N40i GPS. Die tannie binne in die' toestelletjie kan maar net nie ge-rattle word nie. Probeer haar maar "confuse" deur allerhande rigtings in te slaan...sy bring jou spoedig weer op die regte pad. Ons is byvoorbeeld vandag lughawe toe om ons eerste besoeker welkom te heet...my skoonsus se dogter het vir ons kom kuier. Sy het vandag 14h00 hier aangekom om te gaan "backpack" saam met haar vriendinne. Nadat ons haar op die trein afgesien het kies ons toe koers Sydney CBD toe....ek kies net Sydney Tower op die GPS en daar gaat ons...

Dinge waarvan ek hou in Sydney...die mense is ongelooflik "polite". Almal hou mooi in hul bane en bykans elke keer nog wanneer ek wou van baan verwissel deur my flikkerlig aan te sit...dan gee hulle vir mens kans. Nou ja, hier ry ek mos nounou soos 'n wafferse Crocodile Dundee in die groot stad wat ek van g'n kant af ken nie...tot in die hart van hierdie massiewe lewendige stad. Ons stop toe sommer in 'n ondergrondse parkade direk onder die Sydney Tower...kos ons 46 dollar vir die tydjie wat ons daar was. By die Sydney Tower gaan mens tot op die Podium (4) level en koop dan 'n kaartjie vir 'n familie van 4 vir $46. 'n Virtuele simulasie van Australie is ingesluit by die prys en dit staan bekend as OzTrek. Die hysbakke neem mens in 'n ommesientjie tot bo by die observation deck wat sowat 260 meter hoog is (76 vloere).

Die son was net besig om te sak en dit was een van die wonderlikste uitsigte van my lewe. Rondom ons lê 'n lewendige stad uitgestrek so ver as wat mens kan sien.

Kyk gerus na my fotos van die plek by my album.

Die Sydney Tower...


Die Queen Victoria gebou in York straat...


Ek dink die volgende is die Anzac brug...


Oppad Anzac brug toe...


Market street...


'n Pragtige kerk net langs Hyde park...(ja 'n park met gras)


'n Foto oor die see na die ooste...ja en dit is die maan wat julle sien, nie die son nie.


...en natuurlik...die Sydney Harbour bridge...pragtig in die verte met die veelkleurige weerkaatsings in die water.


en Darling Hawe...met die maritieme museum in die prentjie.



Ja nee...hierdie plek is PRAGTIG. Dit is nie 'n dooie stad nie...die strate word gevul met 'n lewenslus wat ek nog nooit teëgekom het nie. Na die son al lank gesak het was die strate en wandelgange gevul met mense...ek het nogal hartseer gevoel vir stede soos Johannesburg...ek kan onthou hoe ons lank gelede in Hillbrow en Sunnyside lank na twaalf houtgerus kon rondslenter...maar daardie stede se hart is dood en siek. Dis jammer.

My vrou is ook mal oor die plek...ek kan sien dat ons nog ons hart gaan verloor oor die' plek. Dis asof ons oë oopgegaan het vir 'n hele nuwe wêreld waarvan ons nog nooit voorheen bewus was van nie!!!

Na die tyd het Antie GPS ons weer veilig veilig na ons woonbuurt in Marsfield teruggelei. Ons het lekker KFC gaan koop. Vir onder $23 kry mens 'n family feast met 10 stukke "original recipe chicken", 4 mash & gravy, chips, 'n hele liter coke en 'n moewiese koolslaai. Baie meer as wat ons gewoond was aan vir 'n family feast in SA. Dit was baie smaakvol... Ons het by die Macquary sentrum in North Ryde gaan eet en sommer na die tyd vir $4.50 ses donuts vir nagereg geëet. Daar is ook 'n ysskaatsbaan in die sentum...ek is mos mal oor ysskaats...het op skool tot 300 keer per jaar by Sterland gaan ysskaats.

My gunsteling op die oomblik is "Raisin Toast". Dit is baie lekker. En natuurlik kry mens hier sommer baie Mountain Dew koeldrank...ek het op Universiteit soms tot 2 liter in 'n aand gepolish. Die 2 liter koeldrank bottels is ook baie vetter - gevorm soos 'n 12 liter scuba silinder.

Nog iets wat anders is hier...die winkeltrollies se voor en agterwiele kan draai - dit is dus maklik om met een hand die trollie seepglad op die winkelvloere in die rondte te laat tol met net een hand...self uitgetoets. Maar dit is baie meer beweeglik.

Die mense is inderdaad vir my baie vriendelik...ek chat natuurlik met al die mense by die "tills" en coffee shops...want alles voel vir my nuut en EK BESKOU DIT AS 'n ONTSAGLIKE VOORREG DAT EK HIERDIE LEWE IN OZ SAAM MET MY FAMILIE KAN BELEEF. Ek kyk nou met nuwe oë na "uitlanders" soos oosterlinge omdat ek besef dat ek net soos hulle ook HOOPVOL na 'n nuwe lewe in 'n nuwe land uitsien.

Groete aan almal daar in Suid Afrika...

4 comments:

  1. Bly dit gaan goed! Baie mooi pics!

    ReplyDelete
  2. Dankie. Ek sal probeer om nog baie te neem.

    ReplyDelete
  3. Swerwer hierdie night shots van jou 'n stunning!! Hoe lank het jy jou shutter oopgehad en het jy tripod gebruik?

    Like om julle journey te volg en wat vir ons nog wag.

    Groete daar vir die familie

    ReplyDelete
  4. Dankie vir die terugvoer oor die fotos....ek is natuurlik MAL oor fotos neem. Ek het die shutter so tussen 12 en 16 sekondes oopgehad op shutter priority (m.a.w die kamera stel dan self die aperture om te pas by die shutter spoed)

    ReplyDelete

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings