Tuesday, May 15, 2007

Ek ry nou met die aposteldonkie

Ek is nou offisieel kar loos, skuld loos, huis loos en al ons geld sit vir ons en wag in Australië...
Ek gaan nou te voet wanneer ek nie by familie of kollegas 'n saamrygeleentheid kan kry nie. Baie dankie aan Mariana vir die daaglikse "lift" werktoe en terug. Ek waardeer dit. Dankie aan my spesiale skoonma en skoonsus vir jul opoffering om hierdie familie "haweloses" te help.

Alles vir ons 136 PR (Permanent Residence VISA) is afgehandel in Suid Afrika, ek het 'n werk waar my plekkie vir my sit en wag, ons het ons tydelike 457 VISA, die pakkers is gereël van Biddulphs, die vliegtuigkaartjie is bespreek, ons akkommodasie in Aussie land is bespreek en betaal en ons reissakke is gekoop. Ek het laas naweek alles wat ons op die vliegtuig gaan in die sakke gepak en geweeg sodat ons makliker kan besluit wat alles in die houer ("container") in moet gaan.

Soos in Egipte van ouds is ons feitlik klaar "...aangetrek vir die reis, skoene aan die voete en kierie in die hand." Eksodus 12:11

Wat 'n voorreg...wat 'n avontuur! Wat 'n hartseer storie... Moontlik een keer in mens se lewe kry jy die geleentheid om te voel wat dit is om "alles" te los en die groot onbekende aan te durf. Om uit jou gemaksone te kom en te besef "die lewe is meer as die kos wat jy eet en die liggaam meer as die klere wat jy aanhet", die duur huis waarin jy woon, die "fensie" kar wat jy ry, die sterkte van jou palisade heining, die spoed van jou gewapende reaksiemag.... Ons gaan ons konsep van die lewe vergroot, ons besef van hoe groot die wêreld werklik is in heroorweging neem, en ons bekende horisonne verbreed verby enigiets wat ons die afgelope 34 plus jaar ervaar het !! Ons gaan in ander mense verander word...ons gaan onsself verbaas. Want wie sou nou ooit kon dink dat gewone mense soos ons so iets sou kon aanpak?

Ons het die afgelope paar weke saam met baie van ons wonderlike familie en vriende gekuier en gebraai - dankie aan julle almal dat julle ons besluit respekteer... Ons is hartseer om te gaan. Maar ons doen dit vir ons kinders. Ons wil graag aan hulle ook die geleenthede en vryheid bied wat ons as kinders gehad het.

Ek het nou net ons SABC TV lisense "probeer" kanselleer. Kom ons hoop dit werk. Want mens moet 'n faks stuur na die "Cancellation Department" by 011 3309560 en 'n beëdigde verklaring aanheg wat sê sat jy die land verlaat en jou TV stel saamneem, jy moet jou vliegtuigkaartjie, ID, paspoort en VISA afskrifte aanheg, en ek het sommer ook ons Biddulphs kwotasie aangeheg. Daarby moet jy ook jou TV lisensie nommer meld. Kom ons hoop ek hoef dit nie 10 keer te doen nie.

Daarby sorg ek dat al ons karre en sleepwaens van ons naam af is. Mens vul 'n NCO vorm in waarop jy en die nuwe eienaar geteken het, heg 'n afskrif van jou ID aan sowel as bewys van verblyf. As die kar dan nog op jou naam was, kry jy 'n "de-registration certificate".

Sorg dat al jou rekenings (behalwe jou bankrekening) gesluit is...al daai klerewinkel rekenings wat jou so in slawerny van skuld gehou het al die jare. Sorg dat alles in orde is as jy vertrek en dat jy niemand geld skuld nie....mens brand nie brue af agter jou nie !

Sorg dat jy jou pensioen sake afgehandel het voor jy vertrek en dat jy gereël het om dit in 'n voorsorgvonds in te betaal of in kontant uit te betaal voor jy vertrek. Sorg ook dat jou medies reg afgehandel word....as jy meer as jou mediese spaarrekening gebruik het tot op datum, dan sal jy moet inbetaal...

Maak seker dat daar nie onnodige debietorders van jou bankrekening af gaan nie. Later as alles uitgewerk het kan ons die bankrekenings sluit.

In kort....maak seker dat die wortels van hierdie groot potplant wat jy besig is om oor te plant mooi afgesny word anders gaan dit afbreek en die wortels gaan seerkry... Net soos 'n boom blare verloor wanneer dit oorgeplant word, sodat dit minder water nodig het vanuit die grond (omdat die fyn haarworteltjies nog nie so goed in die grondwater van die nuwe "potting soil" ingeweef is nie), net so gaan ons "blare" maar vir die eerste ruk minder welig groei. Ons moet eers ons voete vind in die nuwe omgewing. Ons "blare" draai sodat dit die maksimum sonlig vang in 'n nuwe kamer waar die vensters op 'n ander plek sit en ons wortels diep laat stoot om ons weer vas en stewig te anker in nuwe grond met 'n ander minerale samestelling. Dalk gaan ons aanvanklik soos 'n rankplant op die ondersteuning van 'n ander boom staatmaak, en dalk gaan ons vir 'n rukkie soos 'n sonneblom alleen die son moet volg om uiteindelik weer vars olie vir ander te kan maak.

Na so 'n lang proses van verandering wat in mens se lewe plaasvind moet mens hier aan die einde jouself herinner WAAROM jy dit nou weer doen. Mens besef wat jy aan jou familie doen wat agterbly. Amper soos 'n mossel wat losgeskeur word van 'n rots.

Dit laat my dink aan Koos du Plessis se liedjie...so los ons hulle agter met 'n droom en 'n gebreekte kitaar....


Koos du Plessis - Herman
------------------------

D Bm G D
Herman jou skepe lê weer in die baai,
A7 D
Hulle kom van ou oorde, waar ver winde waai,
G A7 D
Van Java en Malta, Beiroet en Bombaai,
G A7 D
Maar waar jy vanaand is kan ons maar net raai.
A7 D G D Bm A7
Ons wou nog praat oor Leningrad, Khartoem en Zanzibar
Em A7 Em A7
Toe laat jy vir my, alleen agter bly
Em A7 G D
Met 'n droom en gebreekte kitaar


Woorde & musiek - Koos du Plessis

1 comment:

  1. Swerwer
    Dankie vir die inligting. Ons is self besig om deur al die hoepels te spring. Alles van die beste vir julle nuwe vrye lewe. Ons hoop ons kom ook daar voordat die pendorings op die pad te lank word en ons dalk iemand aan geweldsmisdaad moet afstaan... Daar is na jou nog net een persoon saam met wie ek geswot het wat dan nog in RSA bly....

    ReplyDelete

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings