Thursday, May 17, 2007

Watter ander kostes het ons gehad?

Hier is 'n paar van daar verskuilde kostes:

R 220 By MAGIC TRAVEL in Menlyn vir 2 Internasionale Bestuurspermitte (Streng gesproke nie nodig nie, maar net in geval)
R 200 By Incredible Connection vir 1 Gig USB memory stick om al ons ingescande dokumente op te hou
R 600 By Incredible Connection vir CANON LIDE 25 SCANNER om dokumente in te scan
R 200 By Incredible Connection vir ekstra SD memory card om BAIE MEER fotos te kan neem.
R 289 By Kodak vir ekstra battery vir Kodak DX6490 kamera
R 398 By Globetrotter Centurion vir 2 handbagasie tasse
R 1196 (4 x R 299) Large K-Way Evo Gear Bags
R 998 (2 x R 499) K-Way Roller Gearbag (M)
R 26373 Vir "furnished" akkommodasie in Sydney
R90 Vir 6 kombinasie slotjies vir sakke by Outdoor warehouse (kyk ook na hul ander travel produkte)

Ek het ook vir my een van daai R20 helder LED liggies gekoop om in die donker in bagasie te kan rondkrap.

PS: Die sakke vat min spasie as jy dit leeg is en is baie goedkoper as om duur R2000 Samsonite tasse te koop...die goedkoopste wat ek kon kry was R1000 vir sowat 'n 80 liter een.

Net om julle so 'n paar idees te gee.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings