Wednesday, May 30, 2007

Hoe om in kontak te bly as jy Aussie land toe kom

Kyk, 'n boer maak 'n plan...die belangrikste is om DADELIK in kontak te wees met jou geliefdes wanneer jy in Australië aanland.

Ek beveel die volgende aan:

  • Kry vir jou 'n Gmail (Google Mail) e-pos adres so gou as moontlik. Daarmee kry jy amper 3 Gig se aanlyn e-pos spasie, sodat jy al jou briewe sentraal op die Internet kan stuur en ontvang en sodat jy nie van 'n spesifieke PC afhanklik is nie. Dan sal jy NOOIT bang hoef te wees dat jy jou adresboek of belangrike e-pos sal verloor as jou PC crash nie, en jy sal van enige rekenaar af toegang tot al jou kontakte en e-pos hê. Gaan kry vir jou so 'n GRATIS e-pos adres by Google Mail. Jy kan dan sommer in jou "browser" of via Google Talk chat met mense in Suid Afrika.
  • Kry vir jou Google Maps en Google Docs, sodat jy jou dokumente sentraal kan hou en van enige plek af toegang het daartoe. Ek het op hierdie manier byvoorbeeld 'n todo lys gehou wat ek kort kort opgedateer het. Die kaarte is nodig om die adresse van al die mense in Oz aanlyn te kan onthou sodat jy nie hoef te soek vir al die plekke waar jy hul adresse neergeskryf het nie....glo my, as jy hier kom is daar baie dinge om te onthou.
  • Sorg dat jy vooraf jou Suid Afrikaanse selfoon "Voicemail Box" opstel met 'n PIN sodat jy na jou stem boodskappe kan luister vananf enige lokale of oorsese landlyn.
    Vir Vodacom beteken dit jy bel +2782131(en die laatste 7 syfers van jou nommer) en druk dan 1 terwyl die gewone stemboodskap speel. Dit sal dan jou Password vra sodat jy na jou boodskappe kan luister asof jy op jou foon is.
    Vir Cell-C beteken dit jy bel +278413(en die laatste 7 syfers van jou nommer) en druk dan # terwyl die gewone stemboodskap speel. Dit sal dan jou Password vra sodat jy na jou boodskappe kan luister asof jy op jou foon is.
    (Ek weet nie wat dit vir MTN is nie, maar iemand kan dalk 'n "Comment" hier los.)

    Op hierdie manier kan jy dan na jou spraak boodskappe luister, tensy jy jou foon op "Roaming" stel, maar onthou dan net dat jy dan vir die oorsese oproepe betaal.
  • Die volgende is om vir jou 'n Australiese "Prepaid" simkaart te kry. Ek het een gekry by Optus. Ek het dit eenvoudig in my Selfoon gesit en kon dadelik bel. Die GPRS opstellings was ook reeds reg en ek kon met my selfoon MXIT gebruik om goedkoop te chat met my SA vriende en familie. By Optus is die tariewe hier. Om MXIT op te stel op jou foon. Gaan eenvoudig met jou foon se WAP browser na www.mxit.co.za/wap en volg die instruksies verder. Jy vul dan net jou nommer in met 27 og 61 aan die begin. Dit maak nie saak watter nommer (SA of Aus) jy gebruik nie omdat dit net as 'n "username" gebruik word. Ek het ons MXIT asook ons familie se MXIT opgestel toe ons nog in SA was. As jy hier kom werk dit dadelik sonder enige verstellings.
  • Dan moet jy sorg dat jy 'n volledig werkende PC of laptop het om in Oz te gebruik as jy hier aankom. Ek het my PC kas, my keyboard en muis en al die nodige kabels, sowel as die mikrofoon en oorfone (of luidsprekers) saamgebring in 'n tas nadat ek die PC baie goed toegedraai het. Hardeskywe "park" hul leeskoppe outomaties en behoort nie beskadig te word nie. Ek moes net toe ek hier kom een van my RAM/DIM kaarte terugdruk wat uitgeval het tydens die reis. Ek het nie die skerm saamgebring nie en vir my hier net 'n LCD skerm gekoop.
  • Koop vir jou by die Johannesburg lughawe se "duty free" afdeling een van die "converters" wat 'n Suid Afrikaanse driepunt prop omskakel na 'n Australiese een. Bring ook genoeg "multiplug adapters" (wat jy in Suid Afrika gekoop het) saam sowel as kragkabels vir jou rekenaar en skerm. Ek het toe net hier in Oz vir my 'n Aussie multiplug gekoop waarin en alles toe ingeprop het.
  • Koop dan hier in Oz 'n iBurst wireless modem. Dit kos tussen A$170 en A$300, maar ons het sommer een gekry by die landlord van ons tydelike huur verblyf. Mens kry dit by enige winkel soos byvoorbeeld Dick Smith Powerhouse. Kyk waar is hul winkels. Hier is 'n kaart met iBurst dekking vir Sydney. Die spoed is 1 Mbps of 1024 kbps.
  • Die volgende stap is om die "Fat Free Fone Company" te bel by 1800 853 993. Jy kan selfs modems by hulle huur en hulle vereis nie dat jy langtermyn broadband kontrakte met hulle sluit nie. Ons kry 'n byvoorbeeld spesiale afslag saam met ons woonstel op die huur tariewe:
    1-7 dae : $10 per dag
    8-14 dae : $8 per dag
    15-21 dae : $7 per dag
    21-30 dae : $6 per dag
    30+ dae : $5 per dag
    Jy kry 50 Meg om data per dag en dan A$0.15 per meg daarna.
    Ek het sommer my SA kredietkaart gebruik om te betaal. Daar was 'n $25 konneksie fooi.

  • Hulle email of SMS jou dan net vir jou die username en password. Ek belowe...ek het net die netwerk kabel in my PC ingeprop (niks drivers of iets gelaai nie), ek het "Create a new connection", "Connect to the internet", "Set up my connection manually", "Connect using a broadband connection that requires a username and password", my username en password ingesit, "Anyone use" gekies, Finish gekliek....en voila toe ek "Connect" kliek was ek gekonnekteer.
  • Die volgende stap is om reeds in Suid Afrika seker te maak dat jy Skype (voice over IP) geinstalleer het. Daarmee kan jy heeltemal gratis na 'n ander Skype gebruiker bel. Maar jy kan ook met jou kredietkaart "credits" koop sodat jy na enige Suid Afrikaanse landlyn kan bel teen A$ 0.088 per minuut en A$ 0.302 per minuut na 'n landlyn. Maar julle kan ook OzTell gebruik....ek het gehoor dit is dalk nog goedkoper.
  • Bo en behalwe dit onthou ook om die gratis Faksnommer te kry wat ek van gepraat het om my vorige post.
Ek hoop hierdie inligting is vir julle van waarde.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings