Wednesday, May 02, 2007

Die Groot Australië avontuur het begin

Die Groot Australië avontuur voorbereidings is nou in volle swang en die "Skip" lê nou alreeds in die hawe net reg om deur 'n gebreekte sjampanjebottel op haar "lang" tog na die land vêr oor die see afgesien te word. Die opwinding begin nou 'n hoogtepunt bereik soos wat ons wag vir die laaste tou van die "lugballon" om deur die byl afgekap te word sodat ons op ons reis byna halfpad om die aarde te vertrek.

Ons was die afgelope naweek nogal besig. Het lekker warm baadjies by Outdoor Warehouse gaan koop asook slotte vir ons bagasie en 'n kragprop van Australië sodat ons darem die eerste aand in die nuwe land die kamera se batterye kan herlaai. Die foto met die Koala beer op die sakke van ons eie land se kampwinkel is heel gepas vir die avontuur wat voorlê.

Toe ek vanoggend op die Elektroniese VISA aansoek ingaan sien ek hulle is weer besig met ons aansoek:
"02/05/2007 Application being processed further"

Toe kry ek ook 'n oproep van my toekomstige werkgewer om te sê dat die immigrasie departement hom gekontak het om te sê dat die VISA vandag afgehandel gaan word.

Toe ek nou net weer op die website kyk toe staan daar:
Application Status
Application 457 Business Long Stay Primary - ......
27/03/2007 Application received - processing commenced Message
27/03/2007 Application fee received Message
View your receipt details

Person 1 Date of birth: .... 1972 Passport No: ......
02/05/2007 Applicant Approved Message
Applicant approved

Person 2 Date of birth: .... 1970
02/05/2007 Applicant Approved Message
Applicant approved

Person 3 Date of birth: .... 2001
02/05/2007 Applicant Approved Message
Applicant approved

Person 4 Date of birth: .... 1999
02/05/2007 Applicant Approved Message
Applicant approved


Die VISA Timeline is dus:
14 Maart - Maatskappy doen elektronies aansoek vir sponsor
27 Maart - Ons doen elektronies aansoek vir VISA met TRN nommer vanaf maatskappy (voor hulle nog weet of hulle my sal mag sponsor)
2 April - Ons doen ons medies in Hatfield
18 April - Ons medies word goedgekeur
23 April - Sponsor en Nomination goedgekeur
2 Mei - Ons VISA word goedgekeur

49 dae in totaal = 7 weke

Volgende stop van die "trein" is dan om vliegtuig kaartjies te koop deur IOM (International Organization for Migration).
Mens moet blykbaar met Deeksha praat en die nommer is +27 12 342-2789
Faks vir haar by +27 12 342 0932 die bestemming in Australië, die paspoorte met die VISAs in en die tyd wat jy wil vlieg.
Dit het nou volgens iemand wat dit onlangs gekoop het R5900 gekos per volwassene en R4400 per kind.


Kan enigiemand enige terugvoer gee oor die IOM proses? Met wie het julle gepraat? Wat was julle ervaring?

Maar voordat mens die vliegkaartjies kan bespreek moet ons eers die VISA goedkeurings brief vir VFS Global neem sodat hulle die VISA in ons paspoorte kan sit. Ek sien hulle het kantore in Johannesburg, Pretoria, Kaapstad en Durban.

Adres: 1067, Arcadia Street, SAQA House, 2nd Floor, Room 202, Hatfield, Pretoria
Fax No : +27 12 342 7450.
Tel No: +27 12 342 7943.
Working Hours:
Submission : 0800 - 1230 and 1330 - 1500 Hours
Collection : 1400 - 1600 Hours
Working Days : Monday to Friday
Helpdesk: +27 (0) 11 447 8988



Dit kos R74 per paspoort om die VISA daarin aan te bring. Mens moet net die email saambring wat sê:

Visa Transaction Reference Number (TRN): ..........
Visa Approval Number/Permission Request ID: ............
Name of Approved Visa Holder: ...........
Passport Number: ........
Visa validity period: 02 May 2007 - 02 May ......

Name of Business Sponsor: ...... Pty Ltd
Sponsorship Approval Number/Permission Request ID: ............

Primary Visa Holder Occupation: COMPUTING PROFESSIONALS NEC
Location/Postcode of proposed employment: 2115
Primary Visa Holder Base Salary: .........
Primary Visa Holder Total Remuneration: ..........


I refer to the application for a Temporary Business entry (Long Stay) visa (Subclass 457) for .........................

DECISION:
I am pleased to advise that ................ has been granted a Subclass 457 visa. This visa provides for multiple entries to Australia and is valid until the date specified above.

VISA GRANT NUMBER

The visa grant number is xxxxxxxxxxx. This is the unique number assigned to the visa. Visa holders should keep this visa grant number with them, as they may have to provide it to the Department during the life of the visa.

Dan is daar nog iets....ons is op soek na TYDELIKE gemeubileerde verblyf in Sydney se Hills omgewing....enige voorstelle. Ek sal nogal graag naby die treinspoor lyn wat verby Thornleigh en Pennant Hills loop, wil bly....enige voorstelle. Ons soek plek vir 2 volwassenes en 2 kinders. Laat gerus vir my 'n "Comment" op hierdie post. Sal lekker wees om die eerste ruk net my en my familie te wees...die aanpassings is so groot en ons wil graag relatief onafhanklik kan wees.

Ek sou sê ons mikpunt om te vlieg is die week van die 20 ste tot die 24 ste Mei.

As ek dink aan hoe "maklik" dinge tot dusver eintlik vir ons verloop het kan ek nie help om te dink aan Spreuke 3:6 nie:
"Ken Hom in al jou weë, dan sal Hý jou paaie gelykmaak."

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings