Sunday, February 25, 2007

'n Nuwe lewe wink anderkant die see

Ek het gister seker die mees ingrypendste besluit van my familie se lewe geneem, en dit was om die werksaanbod van die maatskappy in Sydney te teken en die getekende (en ingescande) kontrak terug te e-mail.

Weet nie hoekom nie, maar dit laat my dink aan daai liedjie "Somewhere beyond the sea..." wat oorspronklik rondom 1945 in Frans deur Charles Trenet geskryf en getoonset is.

Die liedjie gee my drome vrye teuels. Dit maak 'n vreemde opgewondenheid in my wakker omdat ek weet dat bykans alles wat ons gaan ervaar nuut gaan wees. Daar lê 'n splinternuwe lewe vir ons 11081 km anderkant die see.

Soms maak hierdie groot droom van ons my bietjie bang, maar ek weet dat ons dit nie alleen aanpak nie, want "Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou." Psalm 139:9


Vergun my tog die geleentheid om die woorde van die liedjie vir my eie toekoms aan te pas en droom saam met my. Want as mens droom laat jy die ou vrese van hierdie lewe ver onder jou agter en gee sin aan jou bestaan omdat jy na iets uitsien groter as wat jyself beleef.

Somewhere beyond the sea,
Somewhere, waiting for me,
Our new life stands beyond golden sands
We'll watch the ships that go sailing;

Somewhere beyond the sea,
Its there waiting for me.
If I could fly like birds on high,
Then straight to its shores I'd go sailing.

It's far beyond a star,
It's near beyond the moon,
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon.

We'll land beyond the shore,
We'll live not as before.
Happy we'll be beyond the sea,
And ever again I'll go sailing!



No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings