Friday, February 09, 2007

Die lot van die werkende mens

Hier is 'n liedjie van Koos Dup wat nogal goed die "rat-race" en lewe van die werkende mens beskryf...

Moreliedjie - Koos du Plessis

Wat gee ek om die morester
Ek weet die dag lê drie uur vêr
En wanneer ek die fluite hoor
Speel ek die hele spel weer oor
Van staan maar op net soos die res
Doen elke som en leer jou les
Maar werk getrou van ses tot ses
Die maatskappy sorg vir die res

Die wêreld wink die lewe wag
Met ywer kan jy veel vermag
Doen net jou plig van dag tot dag
Die toekoms lê en skaterlag
As wysheid met die ouderdom
Se grysheid en berusting kom
Moet ek tog teen die wysheid waak
Wat wil 'n ou man daarmee maak

En wees maar lief en word bemin
Dis net die deeltjie tussenin
Want liefde bly 'n dubbeldoor
Dis iets gewen en iets verloor
Net iets gewen net iets verloor

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings