Wednesday, May 09, 2007

Voila...ons geld is oorgeplaas

Gister het ons die paspoorte teruggekry vanaf VFS in Hatfield, nadat ons dit Vrydag ingegee het. Die 457 VISA plakkers is netjies in dit aangebring. (Dit het dus net 2 werks dae geneem)

Ons was nou net by Standard Bank se Forex afdeling om die Reistoelaag oor te plaas na ons Australiese ANZ bankrekening. Ons het ons vliegkaartjies (wat deur IOM bespreek is en net eenrigting is, so terloops) gewys, ons paspoorte (met die tydelike 457 VISA plakkers in). Ons het hulle van die ANZ bankrekening besonderhede voorsien en die geld is oorgeplaas teen R5.80 per Aussie dollar (die Forex agente se "koop" wisselkoers is mos verskillend van die "verkoop" wisselkoers.) Geen probleme met die oorplasing nie. Hulle was baie hulpvaardig....ons "weet mos nie hoe lank ons gaan nie", alhoewel ons wel vir langer beplan, want niemand weet wat in die toekoms lê nie.
Ons kon ook vir 'n sekere bedrag reisigerstjeks koop, maar die meeste is elektronies oorgeplaas. Hulle kommissie is sowat 0.4% vir die elektroniese oorplasing.

Verder het ek ook 'n brief van die bank gekry wat bevestig dat ek daar 'n klient is en dat ek my rekening "satisfactorily" bedryf - dit kan dalk handig te pas kom oorsee.

Onthou ook om die daaglikse ontrekkingslimiet te verhoog na R5000, wat die maksimum is. Dit sal handig te pas kom as mens in Oz wil geld trek by masjiene.

Wat die reissakke betref het ons by Cape Union Mart van hulle groot K-Way reissakke gekoop. Dit is lekker sterk, maar neem min plek op as dit leeg is...vir as ons dit in Oz moet wegbêre.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings