Saturday, May 05, 2007

Jippeee ons kriminele rekord is vlekkeloos, lelieblank, superblue-surf wit en Jik blykmiddel rein

Voor die Aussies mens mos jou Permanente VISA uitreik wil hulle seker wees ons is nie aartskriminele wat voortvlugtig is voor die Suid Afrikaanse regstelsel soos sommige mense wat Rusland toe is nie....

Ons moes dus 'n PCC "Police Clearance Certificate" aanvra.
Op 15 Maart het ons by die Wierdabrug polisie stasie die vingerafdrukke gaan neem...dit was R59 elk. Op 5 April het ons dit oorkant die Sanlam sentrum in Pretoria gaan ingee in Schoemanstraat.
Vandag 4 Mei het ons dit gaan afhaal. Die sertifikate is egter al vir 26 April gedateer, wat beteken dat dit sowat 21 dae geneem het.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings