Saturday, June 16, 2007

Raai net waar gaan ons wees op Saterdag 7 Julie?

By die Sydney Telstra Stadium van die Sydney Olimpiese Park natuurlik....en om die kragmeting tussen die Australiese Wallabies en die Suid Afrika Springbokke in lewende lywe te kan ervaar !!! Die hele familie gaan saam die koue trotseer. Ons gaan saam met vriende...dus gaan ons 10 mense daar wees (4 volwassenes en 6 kinders)...'n klein nasie Suid Afrikaners.

Hier is ons kaartjies....



Dis hoe dit lyk uit die pawiljoen...dit foto het ek elders gekry.



Die hele Sydney Olympic Park vanuit die lug, die Telstra stadium is 2e van links onder.


As julle op Google Maps wil gaan kyk waar die Stadium is, gaan na hierdie link...
Om presies te wees: Lat:-33.846218, Long: 151.063364

As mens van Cherrybrook af met die trein:

Met die North Shore Line
Vertrek: 5:49pm Pennant Hills Stasie Platform 1
Arriveer: 6:20pm Strathfield Stasie Platform 5

Met die Western Line trein
Vertrek: 6:35pm Strathfield Stasie Platform 6
Arriveer: 6:40pm Lidcombe Stasie Platform 4

Met die Olympic Line trein
Vertrek: 6:50pm Lidcombe Stasie Platform 0
Arriveer: 6:56pm Olympic Park Stasie Platform 4

Luk dus of mens ten minste 3 treine sal moet neem en dis moeilik met kinders, so ons sal maar die verkeer aandurf met die karre.

Aanwysings met die kar van cherrybrook af is hier...

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings