Sunday, June 17, 2007

Mens ontmoet Suid Afrikaners op vreemde plekke

Ons het vandag gaan "shop" vir 'n yskas by die Harvey Norman Superstore in Castle Hill. En kan jy glo wie is ons verkoopsman. 'n Besonder vriendelike en baie hulpvaardige flink swart verkoopman. Hy het ons sommer gou ge-eien as Suid Afrikaners en ons met tipiese Suid Afrikaanse vriendelikheid gehelp. En kan jy glo vanwaar hy afkomstig is...Uptington. Sy naam is Frank. Met groot entoesiasme vertel hy ons toe hoe hy eers in die UK gewerk het en toe 9 jaar gelede Australië toe gekom het. Al sy familie is nog in SA, maar hy wil vir geen oomblik terugkeer nie sê hy. Hy skerts en vertel ons hoe hy steeds in "die townships" bly. Ek vra waar, en hy antwoord: In Blacktown natuurlik, en hy lag uit sy maag uit. "Special discount" sê hy, en ons gesels verder oor Suid Afrika en vanwaar ons kom. Hy staan soos 'n paal bo die ander verkoopsmanne uit...want hy glimlag permanent en loop oor van charisma.

Glo my...as julle weer Harvey Norman besoek - vra vir Frank. Hy help met 'n glimlag.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings