Monday, June 04, 2007

Om die tolpaaie aan te durf

Glo my, beide die strate in die stad as die snelweë in Sydney is baie besig. Die eerste ding wat ek opgemerk het toe ek hier aangekom het is dat die verkeer ongelooflik vinnig op relatief smal bane beweeg. Mens raak nogal gespanne as moewiese groot trokke teen die maksimum spoed van 100 km/h centimeters van jou af op die meeste paaie by jou verbyskiet. Op sommige hoofweë mag mens 110 km/h ry. Nogtans vloei die verkeer baie glad. Die motoriste is baie toegeeflik teenoor mekaar en sal geredelik vir jou plek maak as jy met jou flikkerlig aandui jy van baan wil verwissel.

Hier is ook tolpaaie. Die Hills Motorway (M2) kos sowat $4.50 elke keer as jy dit gebruik.
Gelukkig werk ek nie in die middestad nie, maar in die voorstede so 10km van ons toekomstige huis af en hoef nie tolpad te ry daarnatoe nie.

Dit is nogal goed as mens maar eerder gou vir die elektroniese e-Tag tol betalingstelsel aansoek doen, want sommige dele van die snelweë het fasiliteite om kontant tol te kan betaal nie en dan word jou nommerplaat afgeneem indien jy nie e-tag het nie. 'n "Toll violation" word dan teen jou naam geskryf en jy het 'n sekere tyd om te betaal.

Jy kan met kredietkaart of direk met debietorder uit jou Australiese bankrekening betaal. Die nommer om te bel is 137626. Die fooie kan op die ExpressTag webtuise gesien word.


Posted by Picasa

Ek het nou al met 2 verskillende mense wat al baie lank in Sydney bly gesels en beide van hulle het vir my gesê dat die verkeer op die hoofroetes in Sydney in oor die afgelope paar jaar baie besig geword het sodat die verkeer ook maar soos op die N1 buffer-teen-buffer beweeg op spitstye. Maar gelukkig is die publieke vervoer hier darem baie goed.

Ek het my idees oor die oorsaak van die toename in die verkeer...dalk is dit al die Suid Afrikaners wat nou Sydney toe trek?

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings