Monday, June 11, 2007

Ons hou nog kop bo water...

Vir almal wat so bekommerd was of ons nie dalk al hier in Sydney weggespoel is deur die ergste reën in die (Sydney, Newcastle, Gold Coast) omgewing in 32 jaar nie...ek wil net julle gerusstel deur te sê: Ons is OK. Wat die vloede, oorstromings en skipbreuke betref...ons sien dit ook maar net op die TV. As dit nie daarvoor was nie sou ons dit nie eers geweet het nie.

Die feit van die saak is dat daar baie goeie reën hier geval het in die afgelope week en almal is baie dankbaar daarvoor. Maar dit is wel so dat ten minste 1000 mense in die Newcastle en Maitland omgewing hul huise moes verlaat as gevolg van die vloede. Lees hierdie koerantberig. Daar het ook 'n moewiese steenkool vragskip op die strand by Newcastle gestrand en julle kan na 'n slideshow daarvan kyk by die Sydney Morning Herald se site.

Ek het nou vir julle 'n Google Soek funksie bygevoeg sodat julle maklik deur die inskrywings op hierdie blog kan soek om sake makliker te maak.

More begin ek werk. Eers bus stasie toe, dan met die trein en dan stap ek van die stasie na my werk...hoop ek kom betyds by die werk uit...

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings