Monday, January 22, 2007

Ons huis word verkoop

Saterdag besluit ons toe om ons huis te verkoop. Dit is nou nie meer 'n vraag of ons Australie toe wil gaan of nie, dit is 'n uitgemaakte saak. Ons het besluit om maar die huis verkoop af te handel sodat die koop kan deur wees voordat ons moet oorsee gaan. Ek besef dit is 'n bietjie van 'n waagkans omdat ons nog nie eers 'n VISA het nie, maar dis 'n kans wat ons bereid is om te vat. Ons buurman se seun koop die huis by ons, wat beteken dat ons agente kommissie uitskakel. Ons gaan nou 'n huis in 'n sekuriteits Estate huur wat ons minder per maand gaan kos as wat ons nou vir al die sekuriteit en belastings betaal.

Dit voel nogal erg, wat ons wonder of ons al ons goed in die nuwe huis gaan inkry. Dis nou wel 'n ekstra trek, maar dit gaan ons gewoond maak aan die gevoel om weer te huur en ons die kans gee om solank van onnodige dinge ontslae te raak.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings