Monday, March 12, 2007

Ons huis word van ons naam af gehaal

Vandag neem ons die eerste stap geneem wat werklik verreikende gevolge gaan hê in ons besluite om na Australië toe te gaan. Al die vorige besluite was omkeerbaar en het min finansiële implikasies gehad...maar vandag teken ons ons huis af by die prokureurs. Die huis wat ons die afgelope 6 jaar as ons tuiste gesien het in Centurion.

Ons neem nou daardie eerste treetjie uit die boot om op die water te loop. Van ou af is daar geen omdraai nie. Alhoewel daar nog heelparty reëlings gefinaliseer moet word en die tydelike (ek ook die permanente VISA goedgekeur moet word), tree ons solank op asof dit gaan gebeur, ons optrede en geloof dat dit gaan gebeur is nou die bewys van dinge wat ons nog nie sien nie. Ons maak solank soos die Israeliete gemaak het die nag voordat hulle Egipteland verlaat het:
"...aangetrek vir die reis, skoene aan die voete en kierie in die hand." (Eksodus 12:11)

Ons het al gewonder of dit nie bietjie dom is om reeds alles so af te sluit voordat ons finaal weet nie. Die saak is egter: IN ONS HARTE het ons klaar besluit om te gaan en dat Suid Afrika nie die land vir ons kinders is nie. So dit beteken...."come hell or high water"...ons gaan hier wegtrek, al beteken dit ook ons moet 'n ander land as Australië kies as ons nie daar sou regkom nie.

My geloof dat ek die werk in Sydney sou kry het egter sover suksesvol uitgedraai toe ek einde Februarie die werkskontrak kon teken. Maar ek het vandat ek hulle begin Januarie begin email het geglo dat dit die werk is vir my en solank op Google Earth begin uitwerk hoe ek na my "toekomstige werk" toe gaan ry met die kar. Mens kan mos presies sien hoe dit lyk waar die maatskappy is op die satelliet fotos. Nou tref ons dus voorbereidings asof ons GOU gaan vlieg. Vrydag reeds het ons al vir 'n familielid tekenregte op my bankrekening gereël en ek gaan vandag ook aansoek doen vir 'n "International driving permit" by die AA in Menlyn Park.
Einde van hierdie maand trek ons reeds in huur akkommodasie in.

Hier is 'n (aanmekaar gelapte) foto van die huis in Centurion waaraan ons nou totsiens sê...

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings