Friday, June 06, 2008

Bietjie rus vir die moeë siel

Na 'n jaar se swoeg het ons besluit dis tyd om weer 'n kort breuk te vat en vir die naweek koers te kies na die Suidkus. Ons het ok mos 'n Suidkus hier...en daar is nog so baie om te verken. Ons gaan heerlik saam met vriende hierdie langnaweek kuier in 'n vakansiehuis wat ons saam gehuur het. Dis mos Maandag die Koningin se verjaarsdag (die tannie verjaar mos 2 keer per jaar), en dis vir die Aussies genoeg rede om 'n dag af te kry.

Ons gaan na die plek met die wêreld se witste strande: Jervis Bay.

Dis so twee en 'n half ure se ry suid van Sydney. Gaan kyk gerus wat my gunsteling tydskrif "Australian Traveller" oor die plek te sê het. Ons hou duim vas ons het aangename weer, want dit het die afgelope week nogal gereën. Ek beoog om my wetsuit saam te piekel om die branders met 'n bodyboard aan te durf.

Ons gaan met die pad Canberra toe ry en by die Old South road afdraai deur Nowra oppad na Jervis Bay - beloof om 'n baie opwindende rit te wees.

Hier is een van mygunsteling liedjies van Koos Doep (wat ek by die plekke in 'bold' net so bietjie gewysig het)

As my wrak nog kan loop
en die pad is oop
en die wêreld lê alkant te koop
en ek't 'n dollar of tien
en wie weet miskien
nog 'n paar hier of daar
wie weet waar
dan vat ek die pad
uit die bose ou stad
want hy's grys en wys
en hy's gou....

En die naald bly dwaal
net so regs van nul
want ek maak net soos ek wil

Ek't 'n jaar lank gewerk
as 'n derde klerk
dis weer tyd om 'n iets te geniet
want selfs 'n week se swoeg
is al klaar genoeg
en my tjek sê ook
als is verniet

Toe breek ek maar weg
en die wêreld is reg
want ek's eindelik klaar met die spul

En die naald bly dwaal
net so regs van nul
want ek maak net soos ek wil

Daar's 'n ietsie te sê vir
min rykdom hê
want 'n dollar is soms soos 'n fortuin
dit hou die tenk half vol laat die wiele rol
en jy sien hoe jou sorge verdwyn
een trap van die voet en die lewe is soet
want die enjin word dromerig stil

En die naald bly dwaal
net so regs van nul
want jy maak net soos jy wil (x 2)

Koos du Plessis

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings