Thursday, December 04, 2008

"Silly season" in Kasteelheuwel

Die jaar lê op sy rug en die tyd van kers kaperjolle kom nader. Dis nou die tyd van die jaar wanneer elke Jan-rap-en-sy-maat die winkelsentrums in vaar vir "shop"-therapy, op soek na daardie adrenalie-"rush" wat verkry kan word deur daardie kredietkaarte tot in die rooi in te "rev" met die vertroosting dat dit mos maar die in-ding is om te doen, dis darem vir 'n goeie doel. Wel, Castle Hill (Kasteelheuwel) is geen uitsondering nie. Net soos wat daar mos altyd sulke vinnige musiek in die restaurante speel wanneer die eienaar die mense vinniger wil laat eet, of soos wat die polsende musiek in die Gym die mense by die "spinning"-klasse aanmoedig, net so por die Jingle-Bells mense aan om hulle sente te laat klingel hierdie tyd van die jaar.

Ek het vir julle so 'n paar fotos in die Castle Hill Winkelsentrum geneem, wat alreeds opgemaak is vir die voorspel tot die verkope.

Hierdie is by die groete en vrugte afdeling op die onderste vloer.



Ek was bietjie daar vir my haarsny. Soos julle kan sien is daar 'n miernes van bedrywighede, baie soortgelyk aan Menlyn winkelsentrum, maar sonder die gewapende rowers by die juwelierswinkels.



Onse Antie Plaas sal hierdie glaswerk interessant vind. Sy maak mos hoeka soortgelyke glaswerk.

Hieronder is die travelators...amper soos by die lughawe. Jy stoot jou trolle daarop, dan sak dit so in die groefies in en dan kan dit nie afgly by die afdraande nie.

Ons buurman het natuurlik 'n ander manier van om in die kersfees gevoel in te kom. Hy het sy huis sommer al vroeg opgedollie met liggies net soos in Brink straat in Wierda Park.


Daar is selfs 'n kersfeesvader wat aan 'n pilaar vasgeknoop is.

Wat ons betref...ons wag nou net vir ons sleepwa, want binnekort gaan ons met ons "Canvas" tent wat al die pad van Suid Afrika af saamgebring is vir die eerste keer kampeer by die suidkus van Nuwe Suid Wallis....

1 comment:

  1. Hi Swerwer en Familie,
    Ek lees gereeld die blog en geniet om te sien hoe julle insettle en 'n fabulous lewe bou hier in die Hills. Beste wense vir 'n feestelike Kersfees en alles wat suksesvol en pret is in die nuwejaar !
    Baie liefde en groete

    ReplyDelete

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings