Friday, September 25, 2009

Die nuwe dag breek met nuwe hoop in sy hand

Dit is net na 5, vroeg op 'n Vrydagoggend. Die son is nou net besig om op te kom oor 'n splinternuwe dag. Alles begin nuut, al die foute en gesukkel van die vorige dag is verby. 'n Mens kan elke dag nuut begin, met 'n skoon bladjie. God se ontferming en liefde is elke dag vir ons nuut, die verlede is verby.

Maar dít sal ek ter harte neem en om dié rede bly ek hoop:
deur die liefde van die Here het ons nie vergaan nie; daar is geen einde aan sy ontferming nie,
dit is elke môre nuut. U trou is groot.
Ek sê vir myself: Die Here is my lewe, daarom hoop ek op Hom.
Klaagliedere 3:21-24

Ek het vanoggend hierdie voëlklanke vanaf ons agterstoep afgeneem.  Soms voel dit of ons in 'n botaniese tuin bly, met al die magdom lewende klanke om ons.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings