Friday, May 15, 2015

Kaart van Australië wat die lande van afkoms aandui

Gedink julle sal hierdie kaart wat deur die TV Kanaal SBS gemaak is baie insiggewend vind.
Kliek op die verskillende stede om te sien waar die Suid Afrikaners meestal bly.  (Hulle is die oranje gekleurde dele)

Kliek op hierdie skakel om te gaan kyk na 'n baie insiggewende interaktiewe kaart wat wys waarvandaan al die immigrante in Australië afkomstig is.

Adelaide, Suid Australië


Brisbane, Queensland

Canberra, ACT

Hobart, Tasmanië

Melbourne, Victoria

Perth, Westelike Australië

Sydney, NSW

Hierdie data is baie dieselfde as die drie aflewerings wat ek daaroor gedoen het.  Ek beoog nog om eendag die statistieke van die laaste 2 sensus opnames te vergelyk om aan te dui waarheen Suid Afrikaners sederdien getrek het en watter voorstede nou populêr is.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings