Friday, December 01, 2006

Hoe ek myself voorberei op Australie

Terwyl ek nog in Suid Afrika is probeer ek om via die internet soveel as moontlik van my nuwe land Australie te wete te kom. Ek en my gesin gaan as pioniers in ons familie om 'n nuwe wêreld te gaan ontdek. Jy kan seker maar sê ek eet drink en slaap so bietjie "Australie". In die aand as ek in my bed lê, dink ek oor hoe dit gaan wees. Ek probeer my in my gedagtes voorberei daarop om daar te bly. Dit is emosioneel seker die moeilikste. Toe ons vroeer vanjaar by die Suidkus vakansie gehou het, het ek reeds totsiens begin sê vir Suid Afrika se mooi strande en ek het besef dat ek dit nie sommer weer gou gaan sien nie.

Ek het begin om elke dag die Australiese koerante te lees:
The Australian
The Courier Mail
The Sydney Morning Herald
The Sunshine Coast Daily
Different Brisbane Newspapers

Ek het begin om na die Australiese radiostasies te luister:
Australian Broadcasting Corporation (ABC)
ABC Local Radio
ABC Podcasts
Radio National Podcasts
Australian Podcasts
Live Radio from Australia
ABC Coast FM
Radio Australia
Mike's Radio World Hierdie een het nogal 'n paar goeie musiek stasies

Om na Australiese musiek te begin luister:
Australian Country Music
Hierdie een het 24 uur Australiese Musiek en is my heel gunsteling (In Mildura):
HOT FM Luister hier

Verder fynkam ek met behulp van Google Earth en Google Maps se interaktiewe kaarte en satelliet fotos elke hoekie en draaitjie van Australie.
Hier is 'n kaart van Shailer Park in Brisbane.
Jy kan enige plek in Australie soek. Tik byvoorbeeld "Albany Creek, QLD, Australia" in die soek veld.
Ander kaarte wat ek opgespoor het is weer hier: http://www.street-directory.com.au/
Of kaarte van verskillende voorstede.
Hier is nog 'n baie goeie kaart van Australie, met skakels na die verskillende dele van die land.

Om uit te vind hoe die weer in Australie lyk gaan kyk ek by Weatherzone...

Verder kan mens ook in al die Online Ensiklopediee baie van die land Australie leer. Kyk bvoorbeeld wat het ek oor Australie gekry by Answers.com en Wikipedia
By Wikipedia kan mens omtrent alles van elke woonbuurt leer, soos byvoorbeeld Pine Rivers Shire in Brisbane.

Nog maniere om fotos en videos te kyk wat mense van Australie geneem het.
Byvoorbeeld videos van Brisbane by www.youtube.com
en fotos by die excellent site http://www.flickr.com/ Hier is fotos van Melbourne
'n ander manier is ook om by Google Images te soek vir "Brisbane Suburbs"

As julle belang stel in die Aussie taal, hier is 'n site met Aussie Slang
en hier is die Aussie slang dictionary.

As jy wil uitvind hoeveel "Van der Merwes" bly in Wollongong, NSW, gebruik die Australian White Pages. Jy kan tot 'n kaart kry presies waar hulle bly.
Of as jy op soek is na 'n besigheid, gebruik Die Geel Bladsye!!!

Indien jy sou belang stel in sensus data van wie in Australie bly....
Of dalk stel jy belang om te sien hoe die Suid Afrikaanse Rand staan teenoor die Australiese dollar, probeer http://www.x-rates.com/d/ZAR/AUD/graph120.html

Of dalk wil jy bietjie rondkyk in die local supermarkte in Australie om te sien hoeveel dinge kos:
Lys van "Online Shopping" opsies
Online Grocers van verskillende lande
COLES
Greengrocer
OnlyOz
en dan natuurlik...spesiaal vir my vrou....Woolies !!! tada...

Vir die wat belang stel om verder te studeer...Open Universities

Hier is 'n site met baie links oor Australie

En natuurlik...laaste maar nie die minste nie SAAustralia Forums se links.

Hoop julle geniet dit om julle toekomstige land te verken....
Groete vir almal....

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings