Friday, September 07, 2007

Wollongong en die klank van die see




Ek sit nou hier voor die rekenaar en blog weer vir 'n slag. Dit gaan nog baie goed met ons hier en ons het 'n hele nuwe wêreld om te verken en te ontdek. Die fotos hierbo het ek by die Wollongong Waterfront geneem vandag. Daar is 2 ligtorings.

Stadig maar seker leer ons al hoe meer mense ken, beide van Oz en van Suid Afrika. Van Suid Afrikaners ken ons al so 8 families en van die Ozzies al heelwat. Laas Sondag was vadersdag hier, so ek is bietjie bederf deur my kinders en ons het bietjie by 'n Park gaan ontspan vir die dag. Hulle het daar snaaks genoeg plante van allerhande lande op aarde, insluitende Suid Afrika...hier is een van die proteas in die African garden:


Ek geniet my werk baie, doen baie wiskunde, meetkunde en aardrykskunde in die proses en programmeer dat die stof so staan. My werkgewer vertrou my met al hoe meer van hul stelsel en ek is besig om my volwaardige plek in die maatskappy in te neem. Ek is nou al gewoond aan die trein en bus elke dag. Ek kry op die oomblik die bus so 07h22, en dan die 7h43 trein sodat ek so 8h05 by die werk is, dan loop ek weer 16h45 by die werk en kry die 16h49 trein en ek is so 17h30 by die huis met die bus van die stasie af. Ek mis nie die sit in die verkeer nie...nie in die minste nie. Hierdie week kry ek nou al my 4de "paycheck" in Oz.

Dit was vandag 'n lekker vakansiedag hier in Sydney omdat die APEC 2007 konferensie hier in Sydney gehou word en hulle soveel moontlik mense uit die stad wou hou. Sommige mense noem dit "Bush day" omdat die VSA se president en sy gevolg van 700 mense wat 'n horde Intillegensie personeel insluit met groot "fanfare" hier is.

Ons besluit toe maar om bietjie die pad te vat en Wollongong toe te ry deur die Royal National Park. Die naam Wollongong kom van die inheemse inboorling taal en beteken die "klank van die see". Dit reën alweer onophoudelik hier en wat sal dit tog help om by die huis te sit. Alhoewel ons meeste van die tyd in die reën gery het, het ons mooi plekke gesien vandag. Ons het die Silverwater pad (Roete 6) gevat verby die stad en toe deur die Royal National Park gery oppad na die kus suid van Sydney. Ons het eerste aangedoen by Bundeena, 'n klein plekkie langs die see in die Park. Hier is 'n foto in Loftus straat.

Daar is 'n tent kampterrein direk langs die see, sowel as 'n staproete langs die strand af.

Ons is maar so stadig maar seker besig om al die moontlike kampplekke uit te kyk vir as die somer nou regtig hier is, dan wil ons 'n "luggage trailer" huur en bietjie gaan kamp, want ons het al ons kampgoed saamgebring van SA af (behalwe die gasbottels).

Langs die kus is daar ook 'n roete wat gestap kan word. Die volgende foto is op hierdie presiese plek geneem waar die roete begin. Dit is aangedui as "The squeeze way" op die google kaarte en kan gevolg word tot by een van die "Surf" strande wat per kar bereik kan word. Ek stel voor mens gaan saam met vriende, parkeer die een kar by die eindpunt en ry dan met die ander kar na die ander punt, en stap dan saam terug met die staproete.



Hier is 'n foto van die uitsig van daar af.


Ons is toe al langs die kus af tot by Wollongong waar ons lekker vis en chips by die Wollongong waterkant gesit en eet het. Hier is 'n foto van die plek se mooi groen gras met die kinders wat rondhol daarop.

Ek hou julle op hoogte...
Groete uit Australië

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings