Monday, August 27, 2007

Die 2007 Galston Country Musiekfees

Aan almal wat belang stel. Die jaarlikse lente Country musiekfees word hierdie jaar weer gehou by Fagen Park, Arcadia Road in Galston naby Hornsby in Sydney. Dit vind plaas op Sondag 9 September van 9 am tot 4.30 pm.
Dit begin met 'n Bush Poet's ontbyt en die tema van die dag is "DOWN ON THE FARM".
Daar gaan Karnaval Ritte wees, 'n Ute kompetisie ('n 'Ute' staan vir 'Utility vehicle' en is die Australiese weergawe van 'n bakkie), lekker kos, lekker Country musiek, baie voete stamp en heupe swaai saam met allerhande Country optredes van kunstenaars soos
Kirsty Lee Akers, Mike McClellan, Dragon, and Travis Collins. (Almal nog onbekend vir my, maar daar is net een manier om nuwe musiek te leer ken, en dis om daar te wees.)

Daar gaan ook baie vlooimark stalletjies wees.
Ingangskoste is $15 per volwassene en $5 per kind of $40 vir 'n groot familie.

Hier is 'n paar fotos van vorige kere op die Klub website. Dit word gehou ten bate van die Rotarier klub ("Rotary Club") van Galston se liefdadigheidswerk asook om Australiese Country musiek te ondersteun. Die fees word al sedert 1982 in een of ander vorm gehou.


View Larger Map

Om daar te kom vanaf Kersiefontein ("Cherrybrook"), ry met New Line Road of Castle Hill Road tot julle by Old Northern Road kom, ry tot waar die pad split na Dural toe en neem dan die regterkanste pad (Galston Road). Ry verby Galston Park aan jou linkerkant en draai dan by die Rond-en-bont ("Roundabout" - eie vertaling) links in Arcadia Road wat jy volg vir 1.1 km voor jy die indraai aan jou regterkant kry. Arcadia Road loop voor die afdraai in Gribbenmount Road in wat dan Arcadia Road word. Hier is die aanwysings.

Ons gaan daar probeer wees vir die dag.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings