Friday, August 03, 2007

Al ooit gewonder wie is verantwoordelik vir Australië se regering

Vergewe my maar as ek die afgelope ruk so bietjie stil was. Ek het nie altyd juis die "inspirasie" om te blog nie, wat nog te sê om elke dag iets "opwindends" te hê om met die wye wêreld daarbuite te deel as my lewe ook maar net bestaan uit die lot van die gewone werkende Pa.

Iets wat ek gedink het julle dalk sal interessant vind: Wie ins verantwoordelik vir die regering in Aussie land.

Wel daar is 30 ministers, waarvan 26 mans is en 4 vroue.
Dan is daar 2 assistent ministers en 10 parlement sekretarisse (9 mans en 3 vroue.)

Hulle staan as die ministerie span (ministry team) en hul fotos en name is op hierdie bladsy.

Eerste minister: John Howard

Minister van vervoer en omgewingsake: Mark Vaile

Tesourie: Peter Costello

Minister van buitelandse sake: Alexander Downer

Minister van finansies en administrasie: Nicholas Minchin

Minister van handel: Warren Truss

Minister van gesondheid en oud-word
("ageing" ?): Tony Abbott

Prokureur Generaal: Philip Ruddock

Minister van kommunikasie, IT en die kunste: Helen Coonan

Minister van verdediging: Brendan Nelson

Minister van Nywerheid, Toerisme en hulpbronne: Ian Macfarlane

Minister van Immigrasie en burgerskap: Kevin Andrews

Minister van landbou, visserye en bosbou: Peter McGauran

Minister van families, gemeenskaps dienste en binnelandse sake: Mal Brough

Minister van onderwys, wetenskap en opleiding: Julie Bishop

Minister van werksverskaffing en werksplek verhoudings: Joe Hockey

Minister van die omgewing en water hulpbronne: Malcolm Turnbull

Minister van Dienste aan mense: Chris Ellison

Minister van visserye, bosbou en bewaring: Eric Abetz
(Hierdie 2e een is meer toegespits op bewaring en die eerste meer op ontwikkeling van landbou)

Minister van klein sake ondernemings en toerisme: Fran Bailey

Minister van plaaslike regering, gebiede en paaie: Jim Lloyd

Minister van inkomste en assistent tesourie: Peter Dutton

Minister van werksmag deelname: Dr Sharman Stone

Minister van oorlogsveterane: Bruce Billson

Spesiale minister van die staat: Gary Nairn

Minister van beroepsleiding en verdere opleiding: Andrew Robb

Minister van die kunste en sport: George Brandis

Minister van gemeenskapsdienste: Nigel Scullion

Minister van justisie en doane: David Johnston

Minister van oud-word ("ageing" ?): Christopher Pyne

Ek het die vroue in "bold" gemerk. Julle kan ook op hierdie bladsy na 'n lys van al Australië se vorige eerste minsters kyk.

Wat vir my interessant is, is hoeveel ampte gerig is op die welstand van mense. Nogal interessant as mens na die gesigte kyk...dis amper soos om terug te kyk na Suid Afrika se verlede.










No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings