Sunday, March 09, 2008

As ek moeg word vir die lewe in die stad...gee my die wandelpad

Ons het vandag bietjie gaan stap by die "Crosslands Reserve" by Berowra Waters wat net so 19 km van ons af is (naby Hornsby). Dit is hier om presies te wees.

Ons het saam met klomp van ons vriende en hulle kinders gaan stap en daarna 'n lekker braaivleis gehou met 'n hoop vuurmaakhout wat hulle daar gratis vir mens voorsien. Dit was 'n wonderlike lekker dag, die weer was perfek en die geselskap uit die boonste rakke.

Hier is so 'n paar van my beste fotos vandag:

'n Baie besondere varing...

Een van baie spinnekoppe...

Hierdie spinnekop se onderlyf is omtrent so groot soos 'n selfoon SIM kaart.

'n Baie mooi waterval



'n Voël in die park waar ons gebraai het.



Julle kan ook die groter "slideshow gaan kyk"

En hier is die dag se fotos...






Of die album.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings