Sunday, March 16, 2008

Ons dag by die Bosvuur brigade

Ons is vandag na 'n Pa en seun dag by Westleigh brandweerstasie. Dit is vir die seuns deur Thornleigh Baptiste kerk se Jesus Kingdom kinderbediening gereël.

Daar gekom het ons eers bietjie saam met die seuns sokker teen mekaar gespeel - sommer net om die ys te breek. Glo my - dis deur honderde sulke ontmoetings by die skole, by die werk, by die lokale kerk wat mens deel van die gemeenskap word. Daarna het ons toe bietjie van die tradisionele Aussie worsbroodjies geëet. Ek kon nog nie die smaak van hierdie worsies klassifiseer nie - slaan my nog dronk hoekom hulle nie eerder tradisionele boerewors maak nie : hier is dan ook maalvleis. Dit was lekker om op hierdie manier die pa's te ontmoet. Mens kom gou agter dat ons maar net dieselfde is. Ek het nog nie vandat ons hier in Aus is onwelkom of uitgeskuif gevoel nie - as mens van jou kant af iets doen, is hulle harte oop.

Die "New South Wales Rural Fire Service" bestaan geheel en al uit vrywilligers uit die publiek wat op bystand is om te gaan help as daar bosvure uitbreek. Anders as die permanent-bemande "groot" brandweerstasies spits hulle hulself toe op huis en bosbrande en nie op motorongelukke nie. Twee van die vrywilligers het ons vandag touwys gemaak oor hoe om die brandweerwa en die brandslange op te koppel en te gebruik. Eintlik meer vir die seuns.

Gaan kyk gerus na vandag se foto album in groot fotos. Ek het vir julle volop kommentaar bygevoeg.

Die seuns is in 2 spanne opgedeel en moes toe kyk wie kon eerste die brandslange koppel om die ander span te kan natspuit. Dit was omtrent 'n konsternasie van die eerste water.

Die seuns het alles geleer van "vure blus" tot brandweerwa volmaak met water.

As die volgende fotos te vinnig wissel, click net op "Pause" en skuif die fotos dan aan deur op die pyltjies te kliek.



Ek het vir julle ook so 'n kort videotjie geneem waar julle die brandweer se radio kan hoor in die agtergrond.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings