Tuesday, May 26, 2009

Hier in Australie is die impak van die GFK (Globale Finansiele Krisis) nou besig om baie duidelik te word, met baie mense so onlangs as 'n paar maande gelede nog gewone middelkas families was, wat nou afhanklik is van die regering of familie en vriende vir verblyf en 'n dak oor hul koppe:

Die mense wat by organisasies soos die Salvation Army gaan aanklop vir hulp het 6 keer meer geword,,,

Persoonlik ken ons self mense waarvan die man sy werk (projekbestuurder in die IT bedryf) verloor het en amper 'n halwe jaar gesukkel het om weer werk te kry.  Selfs voor die resessie was dit moeilik om behuising te kry, nou is dit amper onmoontlik (veral in die $200-300 per week huur). 

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings