Thursday, May 28, 2009

Keith Urban

Hierdie is sommer net 'n grepie om julle bekend te stel aan die Country musiek van 'n musikant wat ek nou maar onlangs van begin hou het. Ek hou al 'n geruime tyd van Country musiek en het selfs voordat ek Sydney toe verhuis het oor die internet na hierdie tipe musiek geluister.

Sy naam is Keith Lionel Urban, gebore 26 Oktober 1968, dus is hy presies 4 jaar en 'n dag ouer as ek. Hy is gebore in New Zealand, en sy ouers het na Caboolture net noord van Brisbane verhuis toe hy nog baie jonk was en dis ook waar hy grootgeword het. In 1992 het hy na die VSA verhuis en hy is huidiglik met Nicole Kidman getroud (wat ook afkomstig is van Australië). Hulle het terloops onlangs vir hulle 'n plaas naby Bowral in die Suidelike Hooglande aangeskaf. Dit is een van die dorpies wat ons ook op 'n vorige keer deurgery het oppad Jervis Bay toe.

Luister bietjie na hierdie liedjie van hom:

God's Been Good To Me (Keith Urban)

Well I can't believe I'm sittin' here today
Picking on my banjo with a big smile on my face
Writin' new words to an old school melody
Hey there ain't no doubt that God's been good to me

Oh the sun is shinin' on down in Tennessee
And right now where I'm right where I wanna be
I've never felt so loved, so peaceful and so free
Hey there ain't no doubt that God's been good to me

(Chorus:)
'Cause he put me smack dab in the middle of Paradise
In the heart of the city where my dreams have come alive
And everything I have, and everything I see
Is just another reminder that God's been good to me

This golden road's been long
And sometimes I've lost my way
I've been down some darkened detours
Leanin' heavy on my faith
But where the devil had me chained
Lord your love done set me free
Hallelujah! God's been good to me

(Chorus 2x)




Nog 'n baie bekende liedjie ook hier deur hom gesing...

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings