Friday, November 13, 2009

Slakkepos gemorspos weeg swaar op die natuur

Al ooit gewonder hoeveel gemorspos ons hier in Oz in ons straatposbus kry per week ?  Wel, hou op wonder, want ek het hierdie week sommer net vir die grap die al die advertensies en gratis koerantjie geweeg wat ons weeklik hier in ons posbus afgelewer kry...'n hele 700 gram.  Dan is daar ook nog ten minste 2 ander koerantjies wat ons in sulke ge-"glad-wrap"-te worsies kry.  En dis net een huishouding!  Dit beteken dat ons in 10 weke sowat 7 kg, en in 'n jaar 'n hele 36.4 kilogram se advertensies kry wat ons op die ou einde net weer in die asblik gooi.  Hierdie Kersfees gaan ons voorwaar baie kersbome afkap...maar in die vorm van kersfees uitverkoping advertensies.


Volgens die Australiese Buro vir statistiek (Hoofstuk 3 van hierdie dokument) is daar nou so bietjie meer as 8 miljoen huishoudings in Australië.  As elk van daardie huishoudings dus 36.4 kilogram gemorspos in 'n jaar kry, beteken dit Australië lewer ten minste 291 miljoen kilogram se gemorspos af per jaar!!  Dit is 291 000 ton papier.  Dit is net so swaar soos 3 Amerikaanse Nimitz Vliegdekskepe.  Indien dit 8 bome neem om een ton papier te maak, kan ons dus bereken dat daar jaarliks sowat 2 328 000 bome afgekap word om te verseker dat ons elke week van al die "specials" in die winkels kan weet.  WAAR KOM AL DAARDIE BOME VANDAAN!!!



So daar het julle dit...



Posted by Picasa

1 comment:

  1. Dis alles vir 'n goeie doel - jy kan jou barbie se olierige plaat skoonvee met jou koerante.

    ReplyDelete

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings