Thursday, April 19, 2007

Mediese verslae het aangekom in Sydney

Ons mediese ondersoek verslae, die X-Strale en die HIV toetse het aangekom in Sydney en is nou op die rekords sodat die 457 en 136 VISAs uitgereik kan word. Ons het sommer beide VISAs se medies gedoen sodat ons dit hopelik nie weer vir die 136 ook te doen nie.

Dit beteken dit het dan sowat 17 dae geneem vanaf die dag wat ons Hatmed toe is vir die ondersoeke tot vandag. Nou wag ons net vir goedkeuring en dan kan ons die bal aan die rol sit.

Ek het sommer ook vandag my bedankingsbrief by my werk ingegee (maar hulle weet reeds dat ek Oz toe gaan). Dit is vir my baie erg om by my huidige werkgewer weg te gaan. Dit is "excellent" mense waarmee ek saam gewerk het die afgelope 3 jaar, en ek het 'n baie goeie verhouding met almal. Dit is die beste maatskappy in die wêreld! Ek het so baie geleer en neem moeilik afskeid, maar ek weet dat ek in 'n Australiese werksomgewing tussen Australiërs sal moet werk om werklik in te skakel in die nuwe land se kultuur en mense.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings