Monday, April 09, 2007

Pretoria Jakarandastad...Sydney blomtuin


Pretoria Jakarandastad - Deur Koos du Plessis

C G7 F C
Pretoria Jakarandastad, dis weer Oktobermaand
F C Am D7 G7
Miskien is dit die rede dat ek so verlang vannaand
C G7 F C
Want hoeveel jare het jy nie my lief en leed gedeel
F C Am G G7 C
En stil geluister wanneer ek my ou kitaar bespeel
G7 C G7 C
Doe doe doe doe, doe doe doe doe
F C Am G G7 C
Stil geluister wanneer ek my ou kitaar bespeel

Pretoria Jakarandastad, waar ek so graag alleen
Straat op en af geslenter het in die lente reën
Waar meisies lank na middernag nog deur die vensters loer
En dromend luister na die lied van elke troebadoer
Doe doe doe doe; doe doe doe doe
Dromend luister na die lied van elke troebadoer

Pretoria Jakarandastad, die tyd gaan gou verby
En daardie jare lê soos ylblou berge agter my
Maar steeds is ek 'n troebadoer wat almal wil vertel
Van jou ou Jakarandastad met sang en snarespel
Doe doe doe doe; doe doe doe doe
Jou ou Jakarandastad met sang en snare spel

---------------------------------------------------------

Wie van ons onthou nie die lekker studentedae in
Pretoria nie.
Tot laataand het ons rondgehand by Sterland of
rondgedrentel by Sunnypark.
Ons kon toe nog onbevange jongmens wees.
Soos Koos du Plessis se liedjie se
woorde lui: "daardie jare lê soos ylblou berge agter my".

Dit was in 'n era toe Pretoria nog
"Pretoria Filadelfia" was. Maar ons neem
dit wat was met ons saam...
Daar in Australië is baie Jakaranda bome.
Ons begin oor en sal ons plekkie wat nou nog
leeg is in Oz in 'n blomtuin omskep...

"Julle sal met blydskap uit Babel wegtrek
en in vrede gelei word;
die berge en die heuwels sal voor julle
uit jubel en juig en al
die bome in die veld sal hande klap.
In die plek van 'n doringbos sal daar 'n
sipres opskiet,
in die plek van 'n dissel sal daar 'n
mirteboom opskiet." Jes 55:12-13

Die Trekkers trek voort...



No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings