Monday, April 23, 2007

Ons Tydelike 457 VISA Nominasie is goedgekeur

Vandag het ek nogal baie om oor te rapporteer.

Eertens, is die tydelike 457 VISA Nominasie goedgekeur vir die maatskappy wat my sponsor! Ons het mos elektronies aansoek gedoen vir die 457 VISA, so nou kan ek elke dag die status van die Sponsor en ook die VISA op die internet nagaan. Alles word elektronies gedoen en dit sluit die stawende dokumente vir die VISA in.

Net om my mede trekkers bietjie in te lig oor hoe mens te werk gaan om 'n maatskappy te kry om jou te sponsor:

  • Stuur jou CV, werkgewer verwysings, akademiese rekords en graadpapiere (of watter toepaslike opleiding jy ook al gehad het) na soveel as moontlik Australiese maatskappye wat aan jou vereistes voldoen. Ek het na 'n uitgebreide soektog op Google vir myself 'n kortlys van so 16 maatskappye gemaak wat in die bedryf werksaam is wat ek in belang stel en toe 'n 3 meg zip file vir hulle gestuur saam met 'n e-pos wat breedvoerig verduidelik dat ek besig is om na Australië te emigreer saam met my familie en dat ek bereid sou wees om gesponsor te word om gouer daar te kom.
  • 'n Hele paar maatskappy het terug gereageer met 'n e-pos dat ek hulle moet kontak sodra ek my PR het, maar daar was een wat op hoogte gehou wou word van my VISA "timeline". 'n Rukkie nadat hulle my e-pos ontvang het, het daar egter 'n pos in daardie maatskappy ontstaan vir 'n Senior C# Programmeerder. Omdat my CV reeds by hulle was het hulle my dadelik laat weet en het gevra of daar 'n manier is wat hulle my vinniger daar kon kry.
  • Ek het hulle verwys na die moontlikheid dat hulle my kan sponsor met die "Temporary Business (Long Stay) - Standard Business Sponsorship (Subclass 457)" of andersins die "Employer Nomination Scheme (Subclass 121/856)" permanente VISA waar die werkgewer jou sponsor vir PR.
  • Omdat ons toe alreeds die 136 "Skilled Idependent" VISA se ingedien het en die VISA fooie betaal het, het hulle toe besluit om die 457 roete te volg om net die proses om ons in Oz te kry te bespoedig.
  • Vir die 457 proses moet die maatskappy eers goedgekeur word as 'n geldige Temporary VISA Sponsor. Die proses bestaan uit 3 dele: Die maatskappy word goedgekeur as 'n sponsor, hulle dien 'n nominasie aansoek in om my te kan sponsor en derdens dien ek van Suid Afrika af 'n VISA aansoek elektronies in. Alles word op hierdie bladsy gedoen.
  • Wanneer die maatskappy terugvoer kry van die immigrasie departement oor die sponsor, kry hulle 'n TRN (Transaction Reference Number), wat hulle dan vir my stuur sodat ek solank in parallel vir die VISA kan aansoek doen. Die sponsor en VISA aansoek hardloop dan in parallel. Die VISA betaling word uit jou kredietkaart betaal en kos AU$185. Dit kan ge-"refund" word sou die sponsor aansoek van die werkgewer nie suksesvol blyk te wees nie. Die maatskappy betaal die sponsor fooi, wat AU$55 is.
  • Tydens die elektroniese VISA aansoek kan die aanlyn vorms gestoor word sodat jy later weer die vorms verder kan invul. Sodra die vorms volledig voltooi is, word die kredietkaart besonderhede ingevul en jy kry 'n verwysing nommer waarmee jy al die ingescande stawende dokumente kan oplaai. Daar kan 'n totaal van 15 png/jpg/MSWord of PDF dokumente aangeheg word. Al die dokumente moet kleiner as 1 Meg wees.
  • As ek reg kan onthou het ons die volgende KLEUR ingescande dokumente aangeheg:
    My paspoort, my vrou se paspoort, my 2 kinders se paspoorte
    Ons almal se "unabridged" geboorte sertifikate
    Ons "unabridged" huwelik sertifikaat
    My CV (MS Word formaat)
    Ten minste 3-4 jaar se werksverwysings
    Werkskontrak van die werkgewer af wat salaris ens. aandui
    Ek het my graad sertifikate aangeheg...maar dink nie dis nodig nie
    Vir sommige beroepe moet jy ook kan bewys dat jy 'n goedgekeurde kwalifikasie hou, maar ek het sommer my ACS resultaat aangeheg...net omdat ek dit reeds gehad het, maar ek dink nie dis nodig nie.
    Aangesien die dokumente in kleur ingescan is hoef hulle nie gesertifiseer te word nie.
  • Tydens die proses kan mens dan ook die 26E en 160E mediese vorms aflaai. Kinders moet volledige mediese ondersoeke ondergaan en ek en my vrou moes net X-Strale laat neem. (Ons het egter alles laat doen omdat ons dit wil gebruik vir die 136 ook)
  • Bespreek 'n afspraak by Hatmed in Hilda straat en gaan dan vir die medies sommer nog dieselfde week.
Deur gebruik te maak van die VISA verwysing (saam met jou Paspoort nommer en geboorte datum) kan jy dan die status van die VISA elektronies monitor. Myne sê nou:

Application Status
Application 457 Business Long Stay Primary - VERWYSINGNR
27/03/2007 Application received - processing commenced Message
27/03/2007 Application fee received Message
View your receipt details

Person 1 Date of birth: ...... Passport No: ......
18/04/2007 Health requirements finalised Message
18/04/2007 Further medical results received Message
18/04/2007 Further medical results received Message
18/04/2007 Further medical results received Message
18/04/2007 HIV blood test received Message

Person 2 Date of birth:
......
18/04/2007 Health requirements finalised Message
18/04/2007 Further medical results received Message
18/04/2007 Further medical results received Message
18/04/2007 Further medical results received Message
18/04/2007 HIV blood test received Message

Person 3 Date of birth:
......
18/04/2007 Health requirements finalised Message
18/04/2007 Further medical results received Message

Person 4 Date of birth:
......
18/04/2007 Health requirements finalised Message
18/04/2007 Further medical results received Message


Indien jy die besigheid se ABN (Australian Business Nommer) het, kan jy dit saam met die TRN nommer wat jy by die maatskappy gekry het gebruik om ook die Sponsor aansoek se status na te gaan:

Application Status
Application 457 Business Nomination - SPONSOR VERWYSING
14/03/2007 Application received - processing commenced Message
14/03/2007 Application fee received Message
View your receipt details

23/04/2007 Nomination approved Message




Wel, al wat nou nog oorbly is dat die VISA goedgekeur word. Ek verwag dit binne 2 weke!!!

1 comment:

  1. MY MAN GAAN IN JUNIE MOSAMBIEK TOE OM ENG TOETS E SKRYF. DIS BLYKBAAR VERPLIGTEND. WEET JY OF DIT MOEILIK IS?

    ReplyDelete

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings