Monday, February 25, 2008

Die begin van 'n nuwe week

Dis weer 'n nuwe werksweek hier in Sydney. Ek sit vanoggend hier met seer arm- en beenspiere want ons het gistermiddag tussen 16h00 en 19h00 ons gate uit geniet met die "Boogey boards" by South Curl Curl strand naby Manly. Dit is seker een van die lekkerste tydverdrywe hier by die see: Boogey Boarding en (eendag Surfing). Curl Curl strand is net Noord van Manly en so 32 km van ons af via die M2, Delhi rd, via Chatswood en Frensh Forest. Ons gaan altyd daarnatoe omdat daar so 'n lekker groot (amper olimpiese) swembad (getypoel) is waarin mens selfs lengtes kan swem. Ons het dit baie geniet. Die seuns (want ons was saam met vriende daar) het hulle ook gate uit geniet op die branders met die "Boogey Boards", die gety poel en het vir hulle loopgrawe gegrou in die sand en sandgevegte gehou. Aan die einde het ons lekker koffie uit 'n fles gedrink en vir die see gesit en kyk. Die Queen Victoria het juis net voor ons gery het daar verbygevaar oppad na Brisbane. Dit was 'n heerlike sonskyn naweek. Hier is die WebCam van die aangrensende Manly strand gister.

Ek het vanoggend vir die eerste keer 'n ander Suid Afrikaner op die bus ontmoet. Hy het my erken aan my "Beeld" rugsak en gevra of ek Afrikaans kan praat...

Was nogal 'n lekker naweek. Het Saterdag oggend saam met 'n paar "mates" (2 Aussies en 'n Suid Afrikaner) in Hornsby gaan "manne ontbyt" hou.

Nog 'n mylpaal is natuurlik dat ons nou met skoonma en skoonsus hulle kan Video Oproepe maak via Skype omdat ons albei nou Webcam's het. Die kwaliteit is BAIE goed en gaan die verlange sommer 'n groot nekslag toedien. Dis "amper" soos om saam te kuier. Hulle het ons natuurlik daar gesit en lus maak met 'n hele PAK biltong wat hulle voor ons sit en verorber het...en al teenargument wat ons kon gee is dat ons nog seesand in ons ore gehad het van die Boogey Boarding by die see.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings