Friday, February 01, 2008

Centrelink

Net om julle so bietjie terugvoer te gee oor die "Family Assistance" waarvoor ons by Centrelink aansoek gedoen het so 'n rukkie gelede.

Vir die van julle wat nie weet nie, Centrelink is die Australiese regering se agentskap wat geldelike bystand gee aan die land se mense. Dit sluit onder andere geldelike hulp in aan families met kinders asook families wat net een broodwinner het. Mens kan daarvoor aansoek doen sodra jy permanente verblyfreg (PR) kry. Dit verskaf hulp wat baie soortgelyk, maar tog heeltemal verskillend van die UIF in Suid Afrika is.

Daar is 'n hele swetterjoel maniere waarop die Australiese regering hulle mense help met geldelike bystand. Gaan kyk gerus hier, om te sien wat hulle alles verskaf. Daar is selfs 'n allowance wat jy kan kry as jy jou werk verloor het en werk moet soek.

Ons het aansoek gedoen vir 2 komponente van "Family Assistance Tax Benefits":

Family Tax Benefit Part A:


Family Tax Benefit Part B :

Daar is ook 'n Rent Assistance komponent, waarvoor jy kan aansoek doen as jou familie minder as $67014 per jaar verdien.

Om 'n lang storie kort te maak...ons kry nou elke 2 weke die volgende direk in ons bankrekening:
FAMILY PAYMENT FROM AUSGOV FTB A $93.80
FAMILY PAYMENT FROM AUSGOV FTB B $87.08

Dit wil sê: 93.80 + 87.08 = $180.88 tweeweekliks

Oftewel:

$4702.88 per jaar (belastingvry)

of

$392 per maand

Met ander woorde: dit is soos om nou asof ek 'n verhoging van $9000 (voor belasting) per jaar op my salaris gekry het sonder dat ons enigiets daarvoor hoef te doen.

Hulle het ons ook addisioneel terugwerkend al die betalings gegee wat ons sou gekry het vandat ons die permanente VISAs in ons paspoorte gekry het.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings