Wednesday, February 13, 2008

Die gesteelde kinders

Vandag was opgedra aan die Gesteelde Generasie...met verwysing na bykans een uit elke drie Aboriginal kinders (wat uit gemengde bloed families gebore is) wat deur die staat van hul ouers en families verwyder is om hulle nooit weer te sien nie, as gevolg van die ideologie dat hulle sodoende beter af sou wees.

Ek dink julle moet die volgende artikel in die Sydney Morning Herald lees..."Kevin Rudd says sorry..."

Hier is die opname van Kevin Rudd se woorde in die parlement vandag...
Sy volledige toespraak is hier.

Die leier van die Liberal Party, nou die opposisie steun ook die apologie en sy toespraak is hier.

En hier is 'n online lys van "handtekeninge" van ondersteuners...

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings