Monday, November 26, 2012

Insekte en spinnekoppe

(Skakel na hierdie inskrywing)

Toe ons by Tea Gardens naby Hawks Nest was het ek so 'n paar fotos geneem van insekte. Nou nie juis fotos van hoogere wetenskaplike waarde nie, maar tog vir my mooi.

Ek het die volgende twee Ladybirds afgeneem terwyl hulle baie besig was om klein ladybirds te maak.


Insekte en spinders by die see





In die volgende fotos kan julle onder andere die algemene Australiese Golden Orb Silkweaver (Nephila macalata) Spinnekop sien. Hulle is baie volop en spin indrukwekkende webbe sommer oornag. Hulle word nogal redelik groot en daar is gevalle waar hulle selfs al 'n slang verorber het. Hul gif is ook 'n senuwee-gif soos die van die knopiespinnekop, maar nie so kragtig nie.



Daar is ook 'n by wat nektar versamel.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings