Saturday, July 21, 2007

On suiker toe mos af na die Manly strand

Ons kan nie wag dat die somer nou uiteindelik kan aanbreek nie. Dis koud hier, alhoewel nie so koud soos op die hoëveld nie, is die weer somber en nou nie juis die perfekte weer om nuwe aankomelinge te verwelkom nie. Dit reën nog so af en toe en die dae is maar kort, want dit word alreeds teen 17h30 donker.

Met die eerste kans wat die son sy gesig wys gaan ons toe so 2 weke gelede na Manly stand (wat soos die kraai vlieg die naaste strand aan ons is). Dit is so 30 minute se ry van ons huis af.

Die plek herrinner my so bietjie aan houtbaai in die kaap. Daar gekom sien ons toe die mooiste bome. Hulle is seker baie jare oud. Hier is 'n foto:

Ons het eers so 'n draai gegooi by East Manly waar ons die "St Patricks Seminary" gebou teëgekom het wat amper soos 'n kasteel lyk. Die gebou huisves nou 'n Internasionale Hotelskool.


Net so 'n entjie van daar af het ek die volgende fotos geneem van die kranse by die see:

Die winkels rondom Manly strand bestaan uit 'n magdom restaurante met 'n wandelgang "The Corso" waar die karre nie kan ry nie. Ons het voorheen gehoor dat mens by die "The Ivanoe" restaurant lekker steak kan eet, maar nie op hierdie geleentheid dit besoek nie.



Die water was bietjie te koud na ons smaak.




Ek sien 'n seemeeu loop op die strand...en dink...seemeeue gaan net waar hulle wil...hulle is vry...en dink aan die liedjie van Anneli van Rooyen: "Seemeeu..neem my saam...na daar waar ek vry kan asemhaal..." en ek dink aan wat ons ook alles moes doen om "vry te kan asemhaal" sonder die angs en beklemming op my hart.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings