Tuesday, January 08, 2008

Wat dit kos om die olie in my Honda Civic VTi 1.8 te vervang



Dit is nou sowat 7 maande wat ons in ons silwer 1.8L Honda Civic VTi Sedan rondrits en ons het nou al 10859 km afgelê met die kalant. In al my jare van motorbestuur, het ek nog nooit in 'n kar gehad met die flink hantering en SEEPGLADDE ratwisseling wat die 2007 Honda Civic Sedan (handrat) nie. Ek het voorheen al 2 Liter motors gehad, maar nie een van hulle kom by die versnelling en louter rygenot van die 1.8 Liter Honda Civic nie, want dit het danksy "variable valve technology" omtrent dieselfde krag as 'n 2L motor. Nou die dag wat ons Barrington Tops toe gery het het ek oor die 600 kilometer 'n uitstaande 16.37 km/liter petrolverbruik gekry. Hier in die stad kry ek so 12.54 km/liter. Hierdie karretjie het nogal woema hoor. Gelukkig met die Spoedbeheer (Cruise Control) hoef ek ook nooit bekommerd te wees dat ek die spoedbeperkings gaan oortree nie. Mens kry dit net op die regte spoed en druk die knoppie op die stuurwiel...wat 'n plesier van 'n kar!

Ek het die motor vandag ook vir die 10000km diens gehad by Honda Parramatta en hier is die skade...NET om die olie te vervang:

Replaced engine oil
Inspected air cleaner element
Inspected all drive belts
Rotated tyres
Inspected front and rear brakes
Inspected parking brake
Checked all fluid levels and condition of fluid
Carried out roadtest & checked all systems and controls
Total Labour : $105.01

Parts:
$2.00 Washer, Drain, 14M
$34.79 Honda HP Engine Oil
$3.75 Environmental disposal
$10.00 Shop Supplies
$2.39 Water bottle fluid

Total: $50.93

Total GST: $15.79

Total on Invoice: $173.75

Let bietjie op na die "roadtest"...ek moet hulle eintlik charge vir die kans om my silwer blits te kan bestuur...verbeel jou.
En ek sien hulle charge my ook vir die "Gebottelde water" wat my kar gekry het.

Wel, wou julle maar net laat weet wat dit hier kos vir 'n BAIE BASIESE DIENS waar net die olie vervang word.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings