Sunday, October 28, 2007

Ek was hierdie week biblioteek toe

Ek het besluit om hierdie week bietjie te gaan inloer in die openbare biblioteek in West Ryde. Ek het iewers gehoor mens kan allerhande miltimedia soos videos, DVDs, oudio boeke en gewone boeke by die biblioteke hier in Australië uitneem absoluut gratis. Selfs die biblioteek lidmaatskap is verniet. As mens die tyd wat jy op die treine en busse spandeer nuttig wil benut, watter beter besteding van tyd as om bietjie van hierdie land te leer.

Dit kos absoluut niks om aan te sluit nie. Jy kry 'n lidmaatskap kaart wat geldig is in al die biblioteke in jou stadsraad se area. Om te kan aansluit het jy nie eens nodig om jou paspoort te wys nie - slegs 'n gedrukte rekening (enige rekening) waar op jou naam en van gedruk is saam met jou woonadres. Jy kry ook 'n "login" sodat jy deur hulle katalogus kan soek op die internet. Daar is nuttige inligting oor die biblioteek hier en mens kan die biblioteek se "online" indeks hier deursoek.
Die diens laat jou toe om al die media (boeke, Videos ens.) van die Ryde Sentrale biblioteek, die Gladesville tak, die Eastwood tak, die North Ryde tak asook die West Ryde tak te deursoek. Dit wys jou dan of die media beskikbaar is, wanneer dit terugverwag word, en laat jou toe om dit te bespreek. Jy kan ook sê by watter een van die bogenoemde biblioteke jy dit dan wil kom uitneem. Daar is 'n daaglikse diens wat die bespreekte boeke na die regte biblioteke aanry en jy word dan via epos of gewone pos in kennis gestel dat die boek, DVD of video daar is om uitgeneem te word. Items kan tot en met 21 dae uitgeneem word en 2 keer na mekaar uitgeneem word - kyk hier om te sien wat alles en vir hoe lank. Die Videos wat ek uitgeneem het is nog in uitstekende toestand en goed opgepas.

Die mense by die biblioteek is baie vriendelik en die hele boek uitneem proses is "doen dit self". Al die boeke of media het RFIDs (radio frekwensie IDs). Jy stap in die biblioteek in, neem dit wat jy wil hê, sit jou biblioteek kaart op 'n blad neer wat dit dan registreer. Sit dan een vir een die media items neer wat dit dan aan jou naam koppel en jy loop weer...sonder enige moeite.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings