Sunday, October 28, 2007

Skulpe op pêrel strand

Twee weke gelede was ons die naweek by Pêrelstrand (Pearl Beach). Ons het vir die naweek 'n huis daar gehuur sodat ons lekker naby die see kon wees om sommer saam met ons kuiergaste te kan afstap na die strand toe as ons wou. Dit was 'n wonderlike naweek.

Ek het weereens 'n foto album van so 140+ fotos opgelaai vir julle. Daar is ook 'n paar videos wat die atmosfeer by die see asook die magdom voëlgeluide in die woonbuurt langs die Brisbane Water natuurreservaat by Woy Woy.



Hier is die album met die videos asook die "slideshow"

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings