Sunday, October 14, 2007

Koala kontrei

Daar hol mos leeus in die strate rond in Suid Afrika... Dis mos wat mense sê uitlanders dink as hulle dink aan Suid Afrika...wel, ek kan nou vir julle onomwonde sê: Daar spring ook nie kangaroos hier in die strate rond nie. Daar hang ook nie Koalas in die bome rond nie. Wat 'n skok! G'n krokodille waarmee mens moet stoei soos in Krokodil Dundee nie!

Ons het tot dusver nog nie baie Aussie diere gesien nie...dit het ons maar gespaar vir as ons skoonmense sou kom kuier. Wat 'n mens wel baie hier sien, dan is dit groot wit Kakatoe's wat vry hier rondvlieg, die mooiste lovebirds wat ek reeds voorheen op my blog gehad het.


Nadat ons eers by die Cumberland woud 'n draai gemaak het, het ons gaan inloer by die Koala bewaringspark in West Pennant Hills. Ons het sommer daarnatoe gestap omdat die park net sowat 1000 meter van ons huis af is, net om bietjie te gaan ondersoek instel hoe 'n kangaroo en koala regtig van naderby lyk en voel. Daar is nou nie so 'n magdom verskillende spesies "wilde" diere soos in Afrika nie, maar die "dieretuin" gee mens wel die geleentheid om baie naby aan die diere te kom.


Kom laat ons sien of ek die verskillende soorte diere, wat daar in die park is, vir julle so bietjie kan beskryf uit 'n eerstehande ondervinding oogpunt. Daar is 'n verskeidenheid diere soos wat die voorafgaande foto aandui.

Wel, 'n Dingo word beskou as die eerste hond wat eie is aan Australië omdat dit blykbaar baie duisende jare gelede hier aangekom het. Hier is 'n foto:


Dan is daar ook nog Wallabies, wat soos kleinerige kangaroos lyk. Jy kry hulle as moeras/"Swamp" Wallabies en Rooinek/"Red necked" wallabies. Hulle dra ook soos Kangaroos hulle kleintjies in hul "pouch".

Dan is daar 'n klein diertjie wat soos 'n ystervark lyk, wat 'n Echidna genoem word. Maar wat hierdie diertjies so interessant maak is die feit dat hulle eiers lê. Dit lê een eier wat na 10 dae in die dier se "pouch" uitbroei, en dan nog 12 weke in die buidelsak bly en soog aan die ma. Hulle leef van termiete en woon in gate oraloor Australië. Sien die volgende foto...

Die wit kaketoe kom vry in Oz voor. Ek sien dit baie gereeld langs die stasies as ek werk toe en terug ry. Die voëls kan "praat" deur dit wat hulle hoor na te maak.

Hier is een wat op die videotjie wat volg "Hello Darling" sê.



Daar is ook ander voëls soos die Reënboog Lorikeet, wat ek hier van onder afgeneem het.

Daar was ook die mooiste poue.


Ek het vir julle 93 fotos van ons tyd by die Koala Park op my web album geplaas.

Ons het ook die geleentheid gehad om aan Kangaroos en Koalas te vat en hulle van naderby te beskou. Die kinders het dat die Kangeroos uit hulle hand eet en het hulle oor die kop gestreel.
Die Kangaroo se pels voel so sag die hare van 'n Persiese kat. Hulle is wonderlik sag, self sagter as die pels van die Koala, wat baie harder hare het, amper soos die hare van 'n steekhaar brak.

Hier is die kinders besig om die kangaroos te voer en te streel:


Hier is 'n foto van klein "Joey" van naderby...

Dan is daar natuurlik ook nog die Koalas. Hulle leef van Eucalyptus blare en spandeer blykbaar 16 ure van 'n dag besig om te slaap in die bome om energie te bespaar. Hulle word nie juis omgekrap deur die nabyheid van baie mense rondom hulle nie en sit heel gewillig stil dat al die mense hom kan streel.

Maar kyk gerus die fotos, daar is baie meer.
Groete uit Koala Kontrei.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings