Sunday, October 07, 2007

So ietsie oor die kinders en hul skool

Soos ek reeds voorheen vermeld het is ons kinders in 'n publieke skool, in Oakhill Drive. Een van die eerste stappe wat ons geneem het toe ons besluit het om Australië toe te verhuis was om vir ons dogtertjie Naomi plek in 'n engelse Graad R in Suid Afrika te bespreek. Sy is van die begin van die jaar totdat ons vertrek het hiernatoe vir die eerste keer in haar lewe in die engelse taal geleer. Sy het baie goed gedoen en sommer gougou aangepas. Ons seun het ons in Bakenkop gelos. Toe ons hier aangekom het is Markus (wat in SA in Graad 2 was) in Year 3 ingeskryf. Naomi is in Kindy (Kindergarten ingeskryf, wat die jaar voor Year 1 is hier). Hier in Oz begin hulle alreeds in Kindy met formele lees en skryf. Sy het BAIE goed aangepas en waar sy in SA nogal gesukkel het, doen sy hier baie goed. Die juffrou sê ook sy is 'n klein kunstenaartjie, want sy teken net oral prentjies.


Selfs in Kindy (oftewel die jaar voor Year 1) word daar van hulle verwag om in Engels klein toesprake te kan maak oor wie sy is en wat sy daardie week gedoen het...'n "News day". Hier is 'n toesprakie wat sy alles op haar eie (as 6 jarige) moes maak voor die klas.


Wat Markus betref, was ons aan die begin bekommerd omdat hy nie net 'n hele jaar gespring het nie, maar ook nog die eerste helfte van die jaar gemis het. Hy is egter op aandrang van die (ek moet sê) baie viendelike hoof saam met sy ouderdom in Graad 3 ingeskryf. Hy het ook sommer baie goed ingeskakel en skryf al opstelletjies in Engels.

Hy het aal heelwat Australiese maatjies en gaan speel so af en toe by sy beste maatjie wat 'n Aussie is. As ek vir hom vra of hy hou van Australië...dan sê hy "Pappa sommer BAIE".

Die volgende fotos is van die "Grandparent's day" by die skool waar die kinders van hul "kunswerke" moes vertoon.

Hier is die twee kalante voor voor Naomi se klaskamer.



Hier is die Year 3 klas, met Markus in die agtergrond.



Hulle sing ook daagliks in die klas en hy ken al heelwat Aussie liedjies uit sy kop uit. Hier sing hulle "Rocking Robin".

.

Selfde met die Kindegarten klassie. Hier tree hulle weer op, maar tydens 'n vorige okkasie.




1 comment:

  1. Jou kids is pragtig!! Jy is ook nogals 'n mooi seun hoor!hehe

    ReplyDelete

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings