Sunday, December 09, 2007

Ons avonture in New Zealand : Hokitika na Jackson's retreat in Arthur's Pas

Vrydag 30 November 2007

Gaan kyk na die kaart met vandag se fotos, of kyk na die skyfievertoning.

Nadat ons vanoggend vertrek het en net so 'n draai deur Greymouth gaan ry het, is ons terug en het die pad deur Arthur's Pass geneem in die rigting van ChristChurch. Ons het beplan om vannand êrens langs die pad te oornag in 'n karavaanpark voor ons more weer terug sou ry ChristChurch toe. Daar is ook 'n trein wat tussen Greymouth en Christchurch ry deur hierdie pas. Mens ry omtrent heeltyd langs 'n rivier. Vanoggend was dit mooi oopgetrek, maar so teen die aand se kant het die mis oor die berge in die pas neergesak. Die plek waar ons oornag is Jackson's Retreat genoem. Dit is einde laasjaar hier geopen en na my mening die heel bes toegeruste karavaanpark van die hele lot. Die badkamers en kombuisgeriewe is gelukstaande aan 'n 5-ster hotel! En ek trek nou niemand se been nie. Mens kan sien hierdie mense het baie moeite met hul neseier gedoen. Die hele karavaanpark word omring deur bergstroompies..amper soos op 'n eiland. Die middag het ons die staproete deur die reënwoud net agter die park gaan doen. Die paadjie is baie goed gemerk en daar is niks plekke waar mens se kinders kan val of seerkry nie. Die paadjie is netjies oopgesny en jy word omring deur 'n magdom voëlgeluide soos wat jy deur die +-2 km roete stap. Mens kan ook verder teen die berg op stap as mens wil...daar is blykbaar 'n kwarts myn van vroeër jare.

No comments:

Post a Comment

Los vir my n boodskap...komaan wees n sport !
Ek lees alle kommentaar eers voor ek dit publiseer.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kontak my gerus...

Kontak my as julle wil deur 'n "Comment" by enige post te maak met julle email adres daarin. Ek kry alle "comments" as email voor dit gepubliseer word en sal nie enige telefoonnommers of email adresse op die blog laat kom nie maar dit slegs gebruik om julle te kontak. Groete.

Die mees populêre inskrywings